28 Jan 2013

Tempat Baru.

Assalamualaikum... Dan.. Selamat Malam..

Okeh jam pon menunjukan 11.11 malam amat sesuai untuk meluahkan segala isi2 dan aktiviti2 sepanjang aku tak kemaskini entri.. Ops.. Bukan pemalas.. Tapi banyak halangan.. Terutama sekali sumber internet dan kedua medium untuk mengonline diri tiada.. Hahaha..

Pertama sekali Alhamdulillah dan syukur.. First dapat sambung belajar.. Nasib sekejap.. Kalau lama Teman pon tak hingin.. Hehe.. Masuk pada 7 Januari 2013 dan terpaksa mengadap bangunan2 warna biru.. Ouh.. Mungkin diorang ni pon buta warna kot macam Mark Zukerberg.. Hehe.. Dan sepanjang itu jugalah pelbagai2 konflik berlaku.. Umpama drama yang bersiri tapi tiada kesudahan.. Dan kesudahan itu telah pon tergantung.. Wah ayat aku gempak tak ? Hehe.. Dan sekarang baru bawak lappy kesayang bersama aku untuk menghilangkan boring di kelas.. Dan yang penting takyah tengok burung2 terbang dari tingkap.. Melihat semut mencari makanan.. Dan yang penting berkhayal.. Haha..

Dan pertama kali juga balik ke Negeri Kesayangan iaitu  <3 PERAK <3 Yeah.. Perak tak pernah tinggal dalam diri.. Cewahh.. Aku nak balik sana pon ada masalah jugak.. Ingatkan sebelah negeri dekat boleh la balik tiap2 minggu.. Tapi umpama burung tersepit celah dahan (tah pelik peribahasa aku reka ni).. Nak taknak terpaksa menetap kat sini jela kalau boleh.. Masa balik pon kaki kena berjalan beratus2 meter.. Dari Banting ke Putrajaya.. Terus Bandar Tasik Selatan.. Pergi Ke Plaza Rakyat dan menuju ke Puduraya dan Ipoh.. Dah laa botak.. Dah macam Juvana orang tengok kesana kesini tanya orang.. Haha.. Nak balik pon sama.. Dari Ipoh ke Klang Sentral.. Pergi ke Klang terus ke Banting.. Mampus aku duk sini kesana kesini.. Nama je sebelah negeri.. Haa.. Satu lagi bab kos sara hidup.. Pergh.. Nak basuh baju pon kena bayar.. Nak taknak kena kumpul sebondot2.. Dah penuh baru basuh.. Ni baru dalam.. Kat luar semua pakai SEN.. Boleh dikatakan kalau aku tengok taukey2 kedai dah macam Mr. Crab (Spongebob).. $$$$$.. Haha.. Sekarang mana ada free lagi.. Bak kata orang nak masuk tandas pon kena bayar.. Standard laa..

Buat masa ni classmate cantik2 lagi.. Maksud aku takde wat kepala masing2.. Tak tahu la nanti2 kan.. Cuma memerhati je setiap tingkah laku.. Kalau nak buat tahi pon tahu2 la basuh nanti.. Ni jenis dah buat tahi tapi taktau nak bersihkan.. Individu inilah paling aku anti.. Tengok gaya lecture pon bereh buat masa ni.. Yang penting kaut ilmu diorang.. Jahat tak aku.. Hehe.. Oke lah.. mata dah mengatuk.. Saya nak beradu dulu.. Penat merentas desa tadi.. Kikikiki..

Assalamualaikum.

1 comment: